poniedziałek, 19 stycznia 2015

Powitanie w Mikrym Zakątku

Witajcie,

Chciałabym Was przywitać na moim nowym blogu. :) Równocześnie chciałabym Was zachęcić, abyście zaglądali tu częściej. Być może kiedyś, ktoś z Was natknął się na mój poprzedni blog: Różności w większości okiem i dłońmi robione – http://okiemidlonmi.blogspot.com/, który przeszedł transformację i jest teraz blogiem kulinarnym, który prowadzę z moim Narzeczonym. Życie bywa przewrotne i wspaniałe. :) Zapraszam Was i tam. Dzielimy się na nim naszymi kulinarnymi inspiracjami i sprawdzonymi przepisami. Realizujemy naszą pasję w kuchni i nie tylko. Polecam Wam Okiem i Dłońmi –Kulinarne różności. :)

Jednak brakowało mi miejsca, gdzie mogłabym się z Wami podzielić moimi babskimi opiniami i przemyśleniami. Czasem sama szukam pewnych informacji i mam w głowie, co ja bym w tej kwestii powiedziała, lub jaką ja mam opinię. Dlatego postanowiłam założyć tego bloga i jakby po części reaktywować starego – taki Mikry Zakątek. Mikry, bo ma to być taki mały kawałek mojej przestrzeni i tego co mi w głowie siedzi. Zatem będzie mi bardzo miło naskrobać dla Was słów kilka. Będzie o kosmetykach, tych kupionych i tych z półproduktów. Znajdziecie też tu coś o własnoręcznie robionej biżuterii, czy też jakiś wydzierganych cudach. Coś o książkach, czy akcesoriach też tu znajdziecie. Będzie szeroko na róże tematy, ponieważ w mojej głowie (o zgrozo!)  wiele rzeczy i myśli się kłębi. Myślę, że mogę śmiało powiedzieć, że będzie to  blog tzw. lifestylowy. Każdy znajdzie coś dla siebie. :)
Mikry Zakątek Babskiego Świata

Pozdrawiam Was serdecznie,

Mikry Zakątek
(Ania)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz